divendres, 30 de desembre del 2011

Última Entrada

- Aquesta és l'última entrada del meu Blog. He d'escollir, argumentant la meva elecció, les dues entrades del que més m'agraden, és a dir, les que millor trobo redactades i les que més m'han servit al llarg del curs. Per a mi les dues millor entrades són:
La primera entrada va ser la d'exposar i recitar el poema davant de tota la classe, dels 80 alumnes. Una activitat que segur que l'Imma ens la va fer fer per perdre els nervis i controlar la presentació en públic. Després de la recitació un se sent més tranquil i agraeix que el seus companys reconeguin l'esforç amb un fort aplaudiment.

La segona entrada fa referència al programa anomenat Prezi que ens va ensenyar el Jorge a una de les classes de GTIC. El Prezi ha sigut un gran descobriment, és una forma original i novedosa de presentar treballs i exposicions. Encara m'hen recordo de quan portava al col·legi la cartulina amb les imatges enganxades per fer la meva exposició oral. El Prezi és una eina que, sense dubtes, faré servir al llarg dels meus estudis a Blanquerna.

La realització del Blog ha sigut interessant, encara que de vegadas em donava molta mandra actualitzar. La realització d'aquest Blog m'ha servit per portar al dia el que anàvem fent a la classe, i això m'ajudava a no oblidar-me dels conceptes apresos.

M'acomiado desitjant-vos Bon Any Nou!

PD: Hi ha entrades, tant de COED com de GTIC, que no he pogut realitzar perquè no era a classe per la meva operació de tormell. He procurat actualitzar amb totes les activitas en les que he estat present.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada