dijous, 29 de desembre del 2011

Qui sóc jo?

- Durant una de les primeres classes de COED, l'Imma va volguer que féssim una redacció descrivint-nos a nosaltres mateixos. Ho podíem fer com volguéssim, de manera original o com una simple descripció física i psicol·lògica. Després tots l'hi lluiràvem les redaccions a l'Imma i ella les va repartir a la classe desordenament per fer-nos llegir unes quantes.

La meva descripció va ser exclusivament psicol·lògica perquè volia que si algú reconeixia la meva redacció no fos pel físic. Vaig posar que era una noia alegre i simpàtica, que no em deixava emportar pel físic a l'hora de fer amistats. Esportiva, divertida, sincera... una mica negativa, tossuda... etc.

La meva redacció no es va llegir en veu alta. Em va agradar molt la redacció de la meva companya Carla Reina, era una descripció amb rimes molt gracioses.

Aquest exercici va servir perquè ens obríssim a la resta de companys, és a dir, per trencar el gel entre nosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada