dijous, 10 de novembre del 2011

Qui Ets Tu?

- Gairebé al principi del curs l'Imma ens va manar fer un treball titulat "Qui Ets Tu?".

El treball consistia en escollir a un dels nostres companys de classe i descriure-ho mitjançant una fotografia i una frase a peu de pàgina. La fotografia podia ser de la persona escollida o de qualsevol cosa que ens recordés a ella, ja fos unes mans, uns ulls o una pilota de bàsquet.

A més d'escollir la foto i editar-la, també havíem de lliurar-li una descripció d'aquesta persona.

Jo vaig escollir a la meva companya Ariadna Santos i vaig editar la següent imatge:


La meva foto té en el fons una sèrie de símbols amb els quals he volgut identificar a la meva amiga. Per exemple, amb la figura de la noia he volgut fer referència al fet que la Ari és una noia molt femenina. Però, la icona que més m'ha agradat posar ha estat el del llibre amb un interrogant damunt. Volia fer notar que pel meu la Ari és encara un llibre obert que haig de seguir coneixent.

La frase que vaig col·locar a peu de pàgina deia: La creatividad consiste en atrapar el universo y hacerlo fluir a través de tus ojos.
Per a mi la part més important d'una persona són els ulls, que com diu el dit són la porta de l'ànima.

La meva descripció va consistir en una "recepta" de cuina de les qualitats que veig en l'Ariadna i d'algunes coses que sé que li agraden, com per exemple l'arròs a la cubana.

El dia assignat tots vam haver d'exposar i explicar les nostres fotos.Va ser una activitat divertida que ens va permetre veure quins eren els nostre errors a l'hora d'expressar-nos en públic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada